[O2] Co zrobić po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulat

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • KyLo
    Classic
    • 2008
    • 37

    [O2] Co zrobić po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulat

    Do gniazda diagnostycznego wtykamy wtyczke.
    Na PPC uruchamiamy aplikacje
    Kabla NIEMA i w tym cały pic, bo wszystko działa po BlueTooth.

    Aplikacja tutaj: http://www.arlab.it/vc/main.html
    A wtyczka do kupienia tutaj: http://www.skpang.co.uk/catalog/prod...335c51720d7770

    W cenie wtyczki jest licencja na program i inaczej się nie da, bo klucz zapisay jest we wtyczce.

    Koszt wtyczki to około 164 GBP czyli przy aktualnym kursie funta około 705 zł

    Temat był poruszany już przy okazji zwykłego VAG-COMa.

    W razie pytań pytajcie. Ja z zakupu jestem bardzo zadowolony :-)
  • fernando
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 1890

    #2
    [O2] Co zrobić po odłączeniu i ponownym podłączeniu akumulat

    Wiem, że niektóre dane ulegają skasowaniu, ale nie doszedłem, co to jest dokładnie? Czy coś poza ustawieniem elektrycznych szyb kluczykiem trzeba zrobić? Konieczna jest wizyta w ASO???

    Komentarz

    • JanuszSz
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 2835
      • Superb II combi (3T5)

      #3
      Zegarek należy ustawić Ale do ASO nie ma potrzeby jechać.
      Na szfie zostanie tylko przebieg,reszta będzie skasowana.Radio także będzie wymagało programowania.
      Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

      Komentarz

      • shado
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 5315
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Zamieszczone przez JanuszSz
        Radio także będzie wymagało programowania.
        Czyżby? Ja obstawiam, że nie będzie. Stacje na 99% zostaną w pamięci. Radio zczyta VIN auta i porówna z numerem sprzed zaniku napięcia, numery się zgodzą więc nie zapyta o kod.
        BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

        SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

        Komentarz

        • PiterNZ
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 389

          #5
          Mam Octavię II 1.6 FSI.
          Akumulator się rozładował całkowicie tak, że musiałem wyjmować i ładować w domu. Dwukrotnie zanim serwis ustalił przyczynę - za duży pobór prądu po wyłączeniu silnika spowodowany ustawieniem komputera.

          Wracając do meritum.
          1) Komputer wyzerowany fakt.
          2) Zegar wyzerowany fakt.
          3) Elektryczne szyby, po chwili normalnie bez żadnej aktywności z mojej strony (nic żadnym kluczykiem nie robiłem).
          4) Radio z CD, fabryczne, normalnie bez żadnej aktywności z mojej strony.

          Komentarz

          • shado
            RS
            S_OCP Member
            • 2007
            • 5315
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Zamieszczone przez PiterNZ
            4) Radio z CD, fabryczne, normalnie bez żadnej aktywności z mojej strony.
            Heh, wiedziałem :szeroki_usmiech Jakbyście wiedzieli co te radia przechodzą w trakcie testów. Zaniki napięcia to dla nich najmniejszy pikuś :szeroki_usmiech
            BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

            SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

            Komentarz

            • fernando
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1890

              #7
              ufff, dzięki za odpowiedzi, bo, po tym, co się naczytałem, przestraszyłem się, że będzie coś poważniejszego do programowania...

              Komentarz

              Pracuję...